top of page
Werken in een zonnig kantoor

JOIN OUR TEAM

VACATURE
Administratief backoffice medewerker

Backoffice Medewerker Transportadministratie (20u)

Bij onze klant draait alles om mensen. Onze chauffeurs, onze reizigers, maar ook – en misschien wel vooral – onze collega’s achter de schermen. Als familiebedrijf met een hart voor personenvervoer zoeken we iemand die met zorg en toewijding onze administratieve motor mee draaiende houdt.

Jouw rol in ons verhaal

Als backoffice medewerker ben jij een onmisbare schakel in onze dagelijkse werking. Je houdt van orde, denkt vooruit en zorgt ervoor dat alles op wieltjes loopt. Van het papierwerk rond ons wagenpark tot het administratief verwerken van het leerlingenvervoer – jouw werk maakt het verschil.
 

Concreet betekent dit dat je:

  • Het overzicht bewaart van onze bussen en hun onderhoud, keuringen, verzekeringen, brandblusapparaten, EHBO-koffers en brandstofleveringen

  • Administratieve ondersteuning biedt bij het leerlingenvervoer – een taak met impact

  • Meewerkt aan de planning en dit nauwkeurig verwerkt in het programma Servico

  • Dimona-aangiftes voorbereidt en opvolgt – een waardevolle hulp voor onze personeelsdienst

  • Beschikbaar bent voor algemene administratieve taken, afhankelijk van de noden
     

Wie zoeken we?
We zoeken geen superheld, maar wel iemand die structuur brengt, zelfstandig werkt en met een warm hart in het team staat.

  • Je werkt nauwkeurig en georganiseerd, ook wanneer het drukker wordt

  • Je communiceert vlot en staat collega’s en klanten vriendelijk te woord

  • Je hebt een goede kennis van MS Office (Outlook, Excel, Word)

  • Ervaring met Servico en/of Dimona is mooi meegenomen, maar geen must

  • Je voelt je thuis in de wereld van autocars, of bent op z’n minst nieuwsgierig om die te leren kennen

Wat mag jij van ons verwachten?

  • Een warme, familiale werkomgeving waar collega’s elkaar kennen en ondersteunen

  • Een veelzijdige job waar je écht verschil maakt

  • Een goede opleiding en begeleiding – je staat er nooit alleen voor

  • Een uurrooster van 20u per week, bespreekbaar volgens jouw situatie

  • Een correcte verloning, afgestemd op jouw ervaring en inzet

 

Bij onze klant draait alles om mensen. En jij?
Voel jij je aangesproken? Zie jij jezelf al meedraaien in een team waar betrokkenheid en respect centraal staan? Dan maken we heel graag kennis met jou.

Solliciteer vandaag nog. Wie weet verwelkomen we je binnenkort als onze nieuwe collega!

Interesse in deze vacature?

Stuur jouw cv door of contacteer ons voor een kennismaking.

Fotoshoot Simplify HR (33)_edited.jpg
bottom of page