
JOIN OUR CLIENTS TEAM
VACATURE
Administratief Medewerker Vastgoed
Voor onze klant, een vastgoedkantoor gelegen in Hasselt zoeken we een nauwkeurige en gestructureerde administratieve kracht om ons team te versterken.
​
​
Hoe ziet jouw job eruit?
Ben jij nauwkeurig, gestructureerd en heb je affiniteit met vastgoed en recht?
Ons vastgoedkantoor in Hasselt is op zoek naar een administratief medewerker om ons team te versterken.
​
Jouw taken:
​
Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol in de ondersteuning van onze dagelijkse werking. Je zal voornamelijk bezig zijn met juridische en administratieve taken, waaronder:
​
-
Opmaken en nalezen van compromissen en andere vastgoeddocumenten
-
Beheren en opvolgen van dossiers van A tot Z
-
Communicatie met notarissen, klanten en collega’s voor administratieve afstemming
-
Verwerken van inkomende documenten, e-mails en telefoons
-
Ondersteunen van het team bij diverse administratieve processen
Belangrijk: Dit is geen commerciële functie – jouw focus ligt volledig op de administratieve en juridische ondersteuning.​
​
​Wie zoeken we?
​
-
Iemand met een diploma rechtspraktijk of aantoonbare kennis van vastgoed- en contractrecht
-
Nauwkeurig, discreet en gestructureerd werkt
-
Je kan vlot overweg met MS Office en administratieve software
-
Je bent een echte teamspeler, maar je kan ook zelfstandig werken
-
Je hebt affiniteit met de vastgoedwereld (ervaring in de sector is een pluspunt)
​​​​
​
Wat hebben zij te bieden?
​
-
Een vaste functie binnen een stabiel en professioneel vastgoedkantoor
-
Een gevarieerde en verantwoordelijke rol met ruimte voor initiatief
-
Een aangename werksfeer in een klein, betrokken team
-
Correcte verloning in lijn met jouw ervaring en kennis
​
Ben jij iemand die graag structuur brengt, oog heeft voor detail en voldoening haalt uit nauwkeurig administratief werk?
Dan kijken we ernaar uit om jouw kandidatuur te ontvangen.
​

_edited.jpg)