LI-659C7F017E971
top of page
Werken in een zonnig kantoor

JOIN OUR TEAM

VACATURE
HR/PAYROLL
 CONSULTANT

Als HR Consultant bij Simplify HR zetten we jouw carrière centraal. We kiezen samen projecten bij toonaangevende bedrijven die jij echt als uitdaging ziet. Daarnaast zoeken we samen naar de opleidingen die je nodig hebt om jouw persoonlijke doelen waar te maken. Zo krijg je de kans om te schitteren en te groeien als persoon .

​

Als Consultant zal jij werken voor verschillende klanten en projecten die ons inhuren voor onze expertise. Zo zal je worden ingeschakeld voor (in-house) projecten bij de klant dit kan gaan van generalistische HR projecten, payroll, compensations & benefits tot HR-administratie. Opdrachten variëren zowel van sector, functie als van de grootte van het bedrijf.

​

Door je dienstverlenende houding, je sociaal karakter en proactieve denkwijze bouw je actief mee aan Simplify HR.

​

Wat zijn jouw taken?

  • Je zet jouw kennis en ervaring in om ondernemingen te ontzorgen als HR Consultant. Op basis van jouw interesses en talenten word je ingezet in een rol waar je kan schitteren én bijleren.

  • Je zal advies verlenen aan de medewerkers op vlak van sociale wetgeving.

  • Je neemt de leiding in het voeren van een correcte personeel- en loonadministratie bij onze klant, in samenwerking met het sociaal secretariaat en/of de interimkantoren.

  • Je zal meedenken en werken aan optimalisatieprocessen van de payroll en HR Administratie.

  • Indien jouw expertise zich daartoe verleend kan je ook ingeschakeld worden voor het uitwerken van verschillende HR policies, een cafetariaplan of flexibele verloningsvormen.

  • Afhankelijk van jouw interesses kan je ook voor andere deelprojecten ingeschakeld worden. (netwerking, social media, opleidingen, rekrutering, …)

  • Je spart met andere HR talenten waardoor je zelf kan bijleren, maar ook jouw kennis en inzichten kan delen met anderen.

​

Waarom is deze job iets voor jou?

  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring op een personeelsdienst of binnen een sociaal secretariaat en bent opzoek naar een functie vol afwisseling en leermomenten.

  • Je hebt kennis van sociale wetgeving.

  • Je staat achter het principe kennis mag nooit stilstaan en neemt dan ook enthousiast deel aan opleidingen en bijscholingen.

  • Je houdt van een uitdaging en je hebt nood aan variatie in je job en werkomgeving

  • Je kan onafhankelijk en gedetailleerd projecten afwerken tegen de vooropgestelde deadlines.

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve ingesteldheid;

  • Je bent digitaal sterk en volgt actief de laatste trends in HR; kennis van (verschillende) payroll softwarepakketten is een troef.

 

Wat bieden wij jou?

Een vaste job (voltijds of 80%) met zekerheid, jij bepaalt de richting van jouw carrière; geef ons zeker mee wat jouw toekomstperspectieven zijn of waar jij je in wil verdiepen en samen leggen we de puzzel.

​

De kans om jouw eigen stempel te drukken op onze familiale, startende onderneming.
Voorstellen en/of ideeën? Wij horen het graag!

​

Een aantrekkelijk salaris met een uitgebreid voordelenpakket (wagen met tankkaart, netto onkostenvergoeding, maaltijd- & ecocheques, hospitalisatieverzekering...);

​

Gezellige afterworks en teambuilding activiteiten staan alvast op de planning.

​

Work-life balance is voor iedereen belangrijk, we bekijken samen met jou de ideale situatie en proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. (Hybride of thuiswerk/glijdende uren/…)

​

​

​

Interesse in deze vacature?

Stuur jouw cv door of contacteer ons voor een kennismaking.

Fotoshoot Simplify HR (11).jpg
bottom of page