LI-659C7F017E971
top of page
Digitaal en analoog

JOIN OUR CLIENTS  TEAM

VACATURE
Klantenbeheerder Sociaal
Secretariaat

Hoe ziet jouw job eruit? 

  • Je staat samen met je enthousiaste collega's in voor de volledige loonverwerking (voorbereiding, berekening en controle van alle loon- en salarisgegevens) van onze ondernemingen. 

  • Als centraal aanspreekpunt sta je in voor alle vragen van je klant. Je geeft eerstelijns ondersteuning en je staat in voor een correcte en tijdige opvolging van deze vragen. 

  • Je biedt ondersteuning bij de personeelsadministratie door tijdig en correct de nodige sociale documenten en simulaties aan te leveren. 

  • Met je proactieve houding geef je klanten een correct advies betreffende arbeidsrecht, sociale- en fiscale wetgeving. 

  • Je voorziet periodieke rapportage aan de klanten in de vorm van loonstaten, financiële bestanden en andere. 

​

Wie zoeken ze? 

  • Je beschikt over een Bachelor diploma (Personeelswerk, Accountancy, Rechtspraktijk,…).

  • Je hebt ervaring binnen payroll of op een personeelsdienst OF je bent net/recent afgestudeerd en je bent geboeid door sociaal recht en loonverwerking.

  • Je bent servicegericht, vindt het leuk om mensen te helpen, begrijpt wat iemand belangrijk vindt en kan dit ook vertalen naar anderen. 

  • Je werkt graag nauwkeurig en met cijfers. 

  • Je leert snel bij, neemt initiatief, kan je werk zelfstandig plannen en bent oplossingsgericht. 

  • Ervaring met Easypay of Qiosq (Prisma) is een pluspunt. 

​

​

Interesse in deze vacature?

Stuur jouw cv door of contacteer ons voor een kennismaking.

Fotoshoot Simplify HR (11).jpg
bottom of page