LI-659C7F017E971
top of page
Werken in een zonnig kantoor

JOIN OUR TEAM

VACATURE
Office Manager 

Heb jij een passie voor Administratie?

Hou jij van afwisseling en open communicatie?

Wil jij samen met ons in een klein en hecht team meebouwen aan deze startup?

​

 

3x JA? Dan maken we graag kennis met jou!

​

Wie zijn wij?

 

Simplify HR is actief in de HR-outsourcing en consultancy, wij ontzorgen en bouwen echte partnerships op met onze klanten. Ons team heeft expertise in Payroll, HR en administratie, daarnaast vullen we ons team aan met freelancers zodat we voor onze klanten steeds een stapje verder kunnen gaan.

​

Bij Simplify HR werken, is jouw carrière centraal zetten. We kiezen samen projecten bij toonaangevende bedrijven die jij echt als uitdaging ziet. Je krijgt de kans om te schitteren en te groeien als persoon.

​

Als Administratief consultant zal jij werken voor verschillende klanten en projecten die ons inhuren voor onze expertise. Zo zal je worden ingeschakeld voor (in-house) projecten bij de klant dit kan gaan van boekhoudkundige administratie, Payroll, verzekeringen, ..
Opdrachten variëren zowel van sector, functie als van de grootte van het bedrijf.

​

Wat zijn jouw taken?

  • Je zet jouw kennis en ervaring in om ondernemingen te ontzorgen als Administratief Consultant. Op basis van jouw interesses en talenten word je ingezet in een rol waar je kan schitteren én bijleren.

  • Je zal ondernemers ontzorgen van hun administratie en hun rechterhand worden.

  • Je neemt de leiding in het voeren van een correcte boekhoudkundige- en loonadministratie bij onze klant, in samenwerking met het sociaal secretariaat, de interimkantoren, de boekhouder of andere externe partners.

  • Je zal meedenken en werken aan optimalisatieprocessen, efficiëntie is Key.

  • Afhankelijk van jouw interesses kan je ook voor andere deelprojecten ingeschakeld worden. (netwerking, social media, opleidingen, rekrutering, sales, …)

​

Waarom is deze job iets voor jou?

  • Waarom is deze job iets voor jou?

  • Je hebt minstens 5 jaar administratieve ervaring en bent opzoek naar een functie vol afwisseling en leermomenten.

  • Je hebt ervaring opgedaan in verschillende administratieve facetten en kan snel pijnpunten identificeren en werkt op basis daarvan oplossingen voor de klant uit.

  • Je houdt van een uitdaging en je hebt nood aan variatie in je job en werkomgeving.

  • Je kan onafhankelijk en gedetailleerd projecten afwerken tegen de vooropgestelde deadlines.

  • Je hebt een hands-on mentaliteit en een positieve ingesteldheid.

  • Je bent digitaal sterk en volgt actief de laatste trends, kennis van (verschillende) softwarepakketten is een troef.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een vaste job (voltijds of 80%) met zekerheid, jij bepaalt de richting van jouw carrière; geef ons zeker mee wat jouw toekomstperspectieven zijn of waar jij je in wil verdiepen en samen leggen we de puzzel.

  • De kans om jouw eigen stempel te drukken op onze familiale, startende onderneming. Voorstellen en/of ideeën? Wij horen het graag!

  • Projecten op maat van jouw interesses en competenties, met bijbehorende opleidingskansen.

  • Een aantrekkelijk salaris met een uitgebreid voordelenpakket (netto onkostenvergoeding, maaltijd- & ecocheques, hospitalisatieverzekering, ...);

  • Gezellige afterworks en teambuilding activiteiten staan alvast op de planning.

  • Work-life balance is voor iedereen belangrijk, we bekijken samen met jou de ideale situatie en proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. (Hybride of thuiswerk/glijdende uren/…)

​

​

​

Interesse in deze vacature?

Stuur jouw cv door of contacteer ons voor een kennismaking.

Fotoshoot Simplify HR (11).jpg
bottom of page