top of page
Image by Firmbee.com
Upload cv hier
Dankuwel om uw cv te bezorgen! We nemen snel contact met u op.

JOIN OUR CLIENTS  TEAM
VACATURE
Verkoopassistent Logistiek

Als Verkoopassistent - Logistiek zorg je voor een vlotte administratieve en logistieke ondersteuning van de verkoopafdeling. Je staat in voor het correct verwerken van orders, het efficiënt organiseren van transporten en het verzorgen van klantgerichte communicatie. Je werkt klantgericht, kostenbewust, nauwkeurig en gestructureerd. Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken en draagt actief bij aan een optimale samenwerking tussen verkoop, productie en planning. Dit betreft een tijdelijk contract, met optie op verlenging.

 

Hoe ziet jouw job eruit? 

Telefonie en Receptie

  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken.

  • Ontvangen van klanten en leveranciers aan het onthaal.

Ondersteuning Verkoop

  • Ingeven en opvolgen van klantorders.

  • Verifiëren en versturen van orderbevestigingen.

  • Verzorgen van klantcommunicatie i.v.m. bestellingen en stalen.

  • Opvolging en verzending van stalen.

  • Opmaak en verwerking van leverbonnen.

Transportbeheer

  • Onderhandelen van transporttarieven.

  • Organisatie van transporten binnen België, Nederland en export (o.a. Duitsland).

  • Controle van facturatie door transportfirma’s.

  • Beheren van douaneformaliteiten en aanvragen van certificaten (zoals oorsprongscertificaten).

 

Diverse administratieve taken

  • Klassement en algemene administratie.

  • Veiligheidscontrole transportfirma’s.

  • Boeken van kosten op basis van aankoopfacturen.

  • Afhandeling van betalingsaanmaningen en factuurprotesten.

  • Afboeken van IPP- en CHEP-pallets.

  • Opmaken van planningslijsten en organiseren van vergaderingen.

Wie zoeken ze? 

  • Bachelor of masterdiploma, of gelijkwaardig door ervaring.

  • Zeer goede kennis van Nederlands, Frans en Engels (spreken, lezen en schrijven). Kennis van het Duits is een pluspunt.

  • Klantgericht, kostenbewust en resultaatgericht ingesteld.

  • Nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig kunnen werken.

  • Teamplayer met sterke communicatieve vaardigheden.

  • Vlot kunnen werken met MS Office en ervaring met ERP/MixIT.

  • Kennis en/of bereidheid tot bijscholing in douaneformaliteiten.

Wat hebben zij te bieden? 

Een aantrekkelijk salarispakket

Vaste aanwerving

Mogelijkheid om te groeien en jezelf te ontplooien

Interesse in deze vacature?

Stuur jouw cv door of contacteer ons voor een kennismaking.

Fotoshoot Simplify HR (33)_edited.jpg
bottom of page